عکاسی تبلیغاتی و صنعتی در اهواز

در ادامه با دیوا وب همراه باشید ،در این مطلب به اهمیت عکاسی تبلیغاتی در اهواز میپردازیم و خواهیم دانست یک عکس خوب در کسب و کار آنلاین و محلی شما چه تاثیری خواهد گذاشت.

عکاسی تبلیغاتی در اهواز

عکاسی تبلیغاتی یا صنعتی چیست؟

عکاسی صنعتی (تبلیغاتی) به شاخه ای از عکاسی گفته می شود که وظیفه آن به نمایش گذاردن دقیق و کامل و باکیفیت محصول یا Product می باشد ٬ در این شاخه از عکاسی ،عکاس با استفاده از تجهیزات مناسب و انتخاب نورهای دقیق و کامل تلاش می کند تا حد امکان تصوری با کیفیت و دقیق از کالا ثبت کند که در آن تمامی خصوصیات ظاهری کالا به نمایش گذارده شود. به بیان ساده تر عکاس صنعتی وظیفه اش این است که نمای کاملی را از کالا برداشت کرده و جهت ارائه به مشتری یا کارفرما ارائه کند، در این شاخه همانگونه که بیان شد هدف تنها یک چیز است: نمایش کامل و واضح کالا از زوایای مختلف و زیبا .

نمونه هایی از عکاسی تبلیغاتی

در ادامه چند نمونه از عکس های تبلیغاتی شرکت رازوان استدیو را مشاهده میکنید

تاثیرات یک عکاسی تبلیغاتی

 سرعت انتقال پیام

در عکاسی تبلیغاتی سرعت انتقال پیام، امتیاز بصری و تبلیغاتی ایجاد می کند. باید تصور کرد هر دقیقه ای که تبلیغ و توضیح شما درباره کسب و کارتان دیر تر انجام شود و یا بیخودی طولانی شود یک مشتری را از دست داده اید. چه بسا در همان فاصله شرکت دیگری مشتری فرضی شما را به اندازه نگاه کردن یک عکس با رنگ و لعابی بهتر از آن خود کند.

 کوتاه، سریع، کامل

معجزه هنرهای تجسمی و عکاسی در تبلیغات و برندینگ این است که به ساده ترین و کامل ترین حالت ممکن، مفهوم تبلیغ را به ذهن مخاطب می رساند. در این جا فقط به عکاسی می پردازم و نه تکنیک های گرافیکی و استفاده از نشانه ها و سمبل های تبلیغاتی. با این وجود، اینکه عکاسی اولین عنصر تبلیغات تصویری است بر کسی پوشیده نیست.

 ماندگاری در ذهن و راحت بودن در یادآوری پیام

در مواجهه با مثال ابتدایی به چه نتیجه ای می رسیم؟ بچه ای با دیدن مستمر عکس تبلیغاتی یک محصول خوراکی مایل است آن را امتحان کند. حتی اگر از دوستان و همبازی هایش چیزی در باره خوشمزگی آن نشنیده باشد. او با دیدن عکس، به خوشمزگی محصول ایمان پیدا می کند. استمرار در تبلیغات بصری از طریق عکاسی باعث می شود محصول در ذهن ها ثبت شود و به محض دیدن اصل محصول در یک فروشگاه، آن تصویر بازیابی شده و شخص را به سمت خرید آن سوق می دهد.

 

عکاسی تبلیغاتی در اهواز

تعمیم پذیری مخاطب

مخاطبان یک پیام همه مردم هستند. پیام باید به گونه ای به ایشان منتقل شود که کسانی که معلولیت هایی در شنوایی دارند نیز بتوانند پیام شما را درک کنند. اگر قرار است فیلمی از نوشیدنی خنک بسازید و انواع صداهایی نظیر باز کردن در شیشه، صدای نوشیدن و هیجان پس از آن را از آن بگیرید از آن چه می ماند؟ تصویر متحرکی از یک شیشه نوشیدنی! گاهی ممکن است مخاطبان اصلی ما مردمی باشند که توانایی درک و فهم یک تبلیغ متحرک را ندارند.

وضعیت عکاسی تبلیغاتی در اهواز چگونه است؟

متاسفانه عکاسی تبلیغاتی در اهواز وضعیت مناسبی ندارد و تعداد انگشت شمار و بسیار کمی در این حوضه فعالیت میکنند که بسیار از حد استاندارد ها پایین تر است . به همین جهت تیم بازاریابی دیوا وب در نظر دارد گروه عکاسی تبلیغاتی خود در اهواز را راه اندازی کرده و به مشتریان خود ارایه دهد.

اگر شما یک عکاس تبلیغاتی در اهواز هستید لطفا با ما در تماس باشید که نام شما را در این مطلب بروز کنیم.

تماس با ما

جواد پورفرهاد

دیدگاه کاربران ...

تعداد دیدگاه : 0

    لطفا قبل از ارسال سئوال یا دیدگاه سئوالات متداول را بخونید.
    جهت رفع سوالات و مشکلات خود از سیستم پشتیبانی سایت استفاده نمایید .
    دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه خود را بیان کنید